کت زرد زنانه را چطور ست کنیم؟17 ایده جالب

0

کت زرد زنانه با لباس زرشگی زیری
مدل کت زرد زنانه با لباس زرشگی زیری

زمانی که هوا در پاییز یا زمستان کمی سردتر می شود، پوشیدن کت پشمی یا کت ترنچ در محل کار گزینه بسیار خوبی است که هم می تواند ظاهر شما را زیبا کند و هم شما را گرم نگه دارد. در حالی که رنگ‌هایی مانند مشکی و شتری انتخاب‌های بسیار محبوبی هستند که شما را زیباتر نشان می‌دهند، پوشیدن کت زرد انتخابی بسیار زیبا و جالب است اگر هدف شما شاداب‌تر و پرانرژی‌تر به نظر رسیدن است. برای اینکه بهتر به شما نشان دهم که چگونه به این آیتم دوست داشتنی استایل بدهید، چند ایده زیبا برای کت زرد برای شما جمع آوری کرده ام. حالا بیایید به لیست جالب بپریم.

ترند کت زرد با پیراهن راه راه آبی و سفید

کت و کاپشن زرد زنانه با لباس راه راه
کت و کاپشن زرد زنانه با لباس راه راه

 

برای شروع این فهرست کمیاب و جالب از ایده‌های لباس‌های غیررسمی کسب‌وکار شاد، می‌خواهم به شما یک نمونه ساده‌تر را نشان دهم تا سرحال باشید. برای قسمت بالا، یک پیراهن راه راه عمودی با دکمه بالا آبی روشن و سفید به همراه یک کت بلند به رنگ زرد بپوشید. آن ها را با شلوار جین آبی کاف و پاره ست کنید. یک جفت نیم بوت جیر شتری اضافه کنید تا کمی سفتی به ظاهر اضافه کنید.

کت بزرگ زرد با ژاکت یقه دار مشکی

کت بزرگ زرد با ژاکت درشت یقه اسکی مشکی
کت بزرگ زرد با ژاکت درشت یقه اسکی مشکی

 

برای کسانی از شما که دوست دارید باهوش‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسید، ممکن است بخواهید یک کت زرد انتخاب کنید که برشی بسیار شبیه به کت‌هایی مانند این کت زرد کمی بزرگ‌تر دارد. برای بقیه ظاهر، می توانید یک ژاکت بافتنی یقه اسکی مشکی و یک شلوار لی چرم مشکی بپوشید. این ظاهر جذاب را با کفش های جیر مشکی بپیچید.

کت پشمی ماکسی زرد با شلوار جین بریده و پاره مشکی

کت پشمی ماکسی زرد با شلوار جین بریده و پاره مشکی
کت پشمی ماکسی زرد با شلوار جین بریده و پاره مشکی

 

برای اینکه کمی پسرانه به نظر برسید، یک کار بسیار ساده که می توانید انجام دهید این است که چند آیتم پاره شده را به ترکیب اضافه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک شلوار جین باریک و برش‌دار مشکی با یک ژاکت راه راه خاکستری و مشکی به عنوان هسته اصلی لباس بپوشید. یک کت پشمی بلند زرد و پاشنه‌های چرمی مشکی را اضافه کنید تا منحصر به فرد و شیک به نظر برسید.

کلاه نمدی مشکی با مانتو بلند خردلی و لباس 

کلاه نمدی مشکی با کت بلند خردلی و لباس شیفت
عکس کلاه نمدی مشکی با کت بلند خردلی و لباس

 

اگر پوشیدن رنگ زرد روشن به شخصیت شما نمی خورد، هنوز تسلیم نشوید و به جای آن یک کت پشمی زرد خردلی را امتحان کنید. آن را با یک کلاه نمدی مشکی و یک لباس شیفت تا زانو مشکی ست کنید تا هنری به نظر برسید. این لباس را با ساق های مشکی و نیم بوت های چرم مشکی بپوشانید.

کت پشمی بلند زرد با ژاکت سفید و شلوار جین 

کت پشمی بلند زرد با ژاکت سفید و شلوار جین کاف دار
مدل کت پشمی بلند زرد با ژاکت سفید و شلوار جین

 

در اینجا یک لباس بسیار دنج تر وجود دارد که می تواند شما را جذاب و قابل دسترس جلوه دهد. برای رویه می‌توانید یک ژاکت بافتنی سفید با کت زرد رنگ بپوشید. آنها را با یک شلوار جین باریک با کاف های بلند آبی ست کنید. برای تکمیل این لباس از نیم بوت های چرم مات مشکی استفاده کنید.

کت دو سینه زرد روشن با سه راهی راه راه سیاه و سفید

کت دو سینه زرد روشن با لباس راه راه سیاه و سفید
کت دو سینه زرد روشن با لباس راه راه سیاه و سفید

 

برای دستیابی به ظاهری لاغر و بلند، یکی از ترفندهای ساده ای که می توانید از آن استفاده کنید این است که یک تاپ کوتاه یا حتی کوتاه با یک شلوار جین بلند بپوشید تا پاهایتان به نسبت بلند به نظر برسد. برای فرم دادن به این لباس، یک تی شرت راه راه سیاه و سفید با یک شلوار جین بلند بپوشید. یک کت زرد سایز بزرگ و یک جفت پاشنه پلنگی بپوشید تا منحصر به فرد و بالغ به نظر برسید.

کت پشمی بلند زرد کم رنگ با لباس تا زانو مشکی

کت پشمی بلند زرد کم رنگ با لباس شیفت تا زانو مشکی
کت پشمی بلند زرد کم رنگ با لباس تا زانو مشکی

 

این یک لباس بسیار جالب است که از یک جفت کفش رنگارنگ برای جلب توجه شما استفاده می کند. در جزئیات، برای شکل دادن به این لباس خاص، می‌توانید یک لباس شیفت مشکی تا زانو بپوشید و یک کت پشمی به رنگ زرد روشن روی آن بپوشید. برای تکمیل این ظاهر فوق العاده شاد، یک جفت کفش پاشنه بلند رنگین کمانی بپوشید.

ماکسی اسلیم فیت پشم لیمویی با شلوار جین و چکمه مشکی

ماکسی اسلیم فیت کت پشم لیمویی با شلوار جین برش مشکی و چکمه
ماکسی اسلیم فیت کت پشم لیمویی با شلوار جین برش مشکی و چکمه

 

این یک لباس بسیار شیک و شاداب است که می تواند شما را در محل کار باهوش و حتی قدرتمند جلوه دهد. برای رسیدن به این ظاهر، می توانید یک بلوز پرینت سرمه ای و سفید را با شلوار جین برش باریک مشکی و یک کت پشمی باریک ماکسی زرد بپوشید. یک جفت نیم بوت چرمی مشکی بپوشید تا استایل بیشتری به آن ببخشید.

کت بلند پشمی با شلوار جین کمر بلند آبی

کت لانگ لانگ پشمی با شلوار جین کمر بلند آبی
کت لانگ لانگ پشمی با شلوار جین کمر بلند آبی

 

برای شکل دادن به این ظاهر نسبتا غیررسمی و جوان پسند، در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید. یک پلیور یقه ساختگی مشکی به همراه یک شلوار جین دوست پسر با کاف آبی بلند به عنوان هسته اصلی لباس بپوشید. این تکه ها را با یک کت بلند پشمی زرد و یک جفت پاشنه صورتی کم رنگ ست کنید تا این لباس را با استایل زیاد تکمیل کنید.

ژاکت زرد با ژاکت مینی ژاکت کشباف صورتی رژگونه

ژاکت زرد با لباس ژاکت مینی کابلی صورتی رژگونه
ژاکت زرد با لباس ژاکت مینی کابلی صورتی رژگونه

 

خوب، اکنون می توانید الگوی کلی نحوه استایل دادن به کت زرد را ببینید. بیایید اکنون یک روسری اضافه کنیم و ببینیم چگونه می تواند ظاهر شما را بیشتر ارتقا دهد. برای شکل دادن به این ظاهر خاص، می توانید یک لباس ژاکت کشباف رژگونه با جوراب های مشکی و یک جفت نیم بوت جیر پاشنه دار قهوه ای بپوشید. یک کت لانگ لاین زرد رنگ اضافه کنید تا حسی شاد به ظاهر کلی اضافه کنید.

کت پشمی لانگ لاین کمربند با ساق چرم مشکی

کت پشمی لانگ لانگ کمربندی با ساق چرمی مشکی
کت پشمی لانگ لانگ کمربندی با ساق چرمی مشکی

 

برای اینکه زیباتر و کمی هنرمندانه به نظر برسید، اجازه ندهید بلوز یا ژاکت خود را با بستن دکمه های کت پشمی بلند کمربند زرد نشان دهید. برای قسمت پایین، یک شلوار چرمی مشکی و یک جفت پاشنه جیر نوک تیز مشکی بپوشید تا هم شیک و هم شیک به نظر برسید.

کت زرد بلند با کمربند پشمی با شلوار جین کوتاه مچ پا آبی

کت زرد لانگ لانگ کمربند پشمی با شلوار جین تنگ مچ پا آبی
کت زرد لانگ لانگ کمربند پشمی با شلوار جین تنگ مچ پا آبی

 

این هم یک کت بلند زرد کمربند دار دیگر. اما این بار از پشم گوسفند ساخته شده است که ظاهر شما را منحصر به فردتر می کند. آن را با یک پیراهن دکمه دار به رنگ آبی روشن و یک شلوار جین باریک پاره شده آبی ست کنید. یک کیف چرمی سبز تیره و یک جفت پاشنه جیر طرح پلنگی بپوشید تا لباس را شیک بپوشانید.

کت زرد کم رنگ با تاپ پپلوم ابریشمی مشکی

کت زرد کم رنگ 2022
کت زرد کم رنگ و لباس زرشکی

 

برای تشکیل این لباس گاه به گاه تجاری منحصر به فرد و جذاب، می توانید یک تاپ ابریشمی مشکی را با یک شلوار جین تنگ آبی تیره بپوشید. با پوشاندن یک کت پشمی زرد لیمویی روی شانه ها، یک لایه روی آن اضافه کنید. نیم بوت های جیر مشکی بپوشید تا این لباس را با استایل کامل کنید.

در اینجا ایده هایی برای لباس های کت زرد وجود دارد که می تواند شما را شاد و پرشور نشان دهد. آنها را امتحان کنید و ببینید آیا می توانند جنبه شاداب و شاداب شخصیت شما را به نمایش بگذارند.

کت زرد بلند و لباس زیری مشکی
کت زرد بلند و لباس زیری مشکی

 

لباس مجلسی و کت زرد زنانه 2022
لباس مجلسی و کت زرد زنانه 2022

 

کت زرد رنانه شیک و لباس زیرین سفید جدید
کت زرد رنانه شیک و لباس زیرین سفید جدید

 

 

 

مدلهای کت تک مجلسی شیک زرد خانم های جوان
مدلهای کت تک مجلسی شیک زرد خانم های جوان

 

 

 

 

 

منبع fmag
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.